Nyt medlemsmøde portal – Fordelsaftale med postnord

14/10/2021

Medlemmøder om salgsportal

Vi havde oprindelig sat 2 medlemsmøder op, 13-10 og 19-10, begge dage kl. 17:00 til 18:30. Tilmeldingerne har været beherskede med hhv. 6 og 5 medlemmer. Vi har derfor sat et møde mere op:
TIRSDAG 26-10 KL. 19:00 TIL 20:30
Du kan tilmelde dig på samme link: https://www.find-din-vin.dk/tilmelding-til-online-moede/

I får også her lidt mere info om det foreslåede projekt:

  • Bestyrelsen vil kun igangsætte investeringen i platformen, hvis mindst 20 medlemmer melder sig til senest 5-11. Det er en tilmelding, som ikke er bindende og som der ikke skal betales for.

  • Portalen er et udstillingsvindue med søgemuligheder, så vinkøbere kan finde den type vin man er interesseret i.

  • Al handelsafvikling sker via henvisning til medlemmets webshop, så medlemmerne står for levering og modtagelse af betaling.

  • For at blive tilsluttet, skal man have en webshop, som opfylder de lovmæssige krav. Desuden skal man kunne levere data og foto om de vine, der udbydes. Data kan leveres i et datafeed eller i et Excel-ark.

  • Der er et tilslutningsgebyr på 3.000 DKK uanset antal vine. Desuden betaler man 5% provision til foreningen af opnået salg.

  • De 5% provision skal dække udgifterne til markedsføring. Der vil blive satset betydelige beløb på markedsføring af portalen og dermed indirekte af de vine, der udstilles. Vi har en forhåbning om at kunne generere et mersalg på 4-6 M DKK årligt.

Så meld dig til et af de 2 resterende medlemsmøder og hør mere om projektet og stil spørgsmål, som du har.

 

Fordelsaftale med postnord om distribution

Medlemmer af foreningen har nu mulighed for at få konkurrencedygtige priser på forsendelse af pakker med PostNord. Det drejer sig om fordelagtige priser på PostNord’s produkter ’MyPack Home’ og ’MyPack Collect’ (til forsendelse af pakker til private) samt ’PostNord Parcel’ (til forsendelse af pakker til virksomheder).

Dette tilbud omfatter desuden en introrabat på 25% af prisen på alle pakkeprodukter (inden for Danmarks grænser) de første 90 dage.

I forbindelse med anvendelse af tilbuddet skal medlemmer som udgangspunkt selv indlevere pakker til et PostNord opsamlingssted, men PostNord arbejder pt. på at udvide tilbuddet med en mulighed for at afhente pakker hos kunderne. Mere information om dette følger senere.

For at benytte tilbuddet kontaktes foreningens kontaktperson hos Postnord Hasan Tosun på mail hasan.tosun@postnord.com eller på telefon 52 28 50 03 med henblik på oprettelse af kundeaftale.

Har du spørgsmål til aftalen, kan du kontakte bestyrelsesmedlem Bue Ross Agner på telefon 42220554 eller mail info@copenhagenwinecellar.dk

De konkrete priser mm kan du finde på den lukkede del af hjemmesiden under fordelsaftaler.

Tilbage