Nedenfor kan du ændre hvorledes din forretning præsenteres for dine kunder.
For at benytte tilbuddet kontaktes foreningens kontaktperson hos Postnord Hasan Tosun på mail hasan.tosun@postnord.com eller på telefon 52 28 50 03 med henblik på oprettelse af kundeaftale. Har du spørgsmål til aftalen, kan du kontakte bestyrelsesmedlem Bue Ross Agner på telefon 42220554 eller mail info@copenhagenwinecellar.dk Du kan læse mere om PostNord’s MyPack (privatkunder): https://www.postnord.dk/siteassets/pdf/faktaark/2021/mypack-til-private-modtagere_v2.pdf og om PostNord Parcel (erhvervskunder): https://www.postnord.dk/siteassets/pdf/faktaark/2021/parcel.pdf Priserne på ovennævnte produkter (for henholdsvis 2021 og 2022) fremgår af bilag 1 og bilag 2. Der er intet krav om et minimumsantal pakker, som man skal sende pr. år. Der skal ikke betales noget oprettelsesgebyr i forbindelse med aftaleindgåelse. Der er desuden ingen binding, og ved anvendelse af aftalen får man tilsendt en gebyrfri faktura en gang om ugen over eBoks. Bilag 1. Business Pakker til Danmark, priser 2021 Bilag 2. Business Pakker til Danmark, priser 2022 Bemærk at flasker skal emballeres forsvarligt. Vedlagt er PostNord’s emballageguide (bilag 3). Bilag 3. Faktaark_guide-emballering_2021 Ved skader dækker PostNord som udgangspunkt udgifter efter rammerne i ’Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser’ med op til 4.800 kr pr pakke. Sender du værdifulde varer, kan du derudover vælge at tegne en transportforsikring (PostNord kalder dette et værditillæg). Desuden er der mulighed for at tilkøbe forskellige andre serviceydelser. Information om tilkøbsydelser og priser fremgår af bilag 4. Bilag 4. Serviceydelser og tillæg_2021 I forbindelse med anvendelse af tilbuddet skal medlemmer som udgangspunkt selv indlevere pakker til et PostNord opsamlingssted, men PostNord arbejder pt. på at udvide tilbuddet med en mulighed for at afhente pakker hos kunderne. Mere information om dette følger senere.
Din forretning skal selv indgå aftale med DHL/DGF på FORVIN’s vilkår. Læs mere herom nedenfor. Kontaktperson: DHL Global Forwarding (afdeling) tlf. 36905470 Mail DGFCourier.CPH@dhl.com FORVIN fragtaftale DGF 20180405 DGF Courier rater mm 2021
Aftalen dækker transport af paller med lastbil fra EU til henholdsvis Sjælland og Fyn/Jylland Vi anbefaler, at du læser denne introduktion først FORVIN fragtaftale DSV 20200123 Kontaktperson (overordnet): Michael Paulli tlf. 25542448 Mail michael.paulli@dk.dsv.com Her er så selve de overordnede dokumenter Foreningen af Danske Vinimportører – SOP Så er der nye priser fra 01-10-2021 til Sjælland Foreningen af Danske Vinimportører – Sjælland 01-04-2022 og fra 01-10-2021 til Jylland/Fyn Foreningen af Danske Vinimportører – Jylland & Fyn – 01-04-2022 Og endelig beskrivelser af forsikringsbetingelser: DSV Vareforsikring brochure 2019 DSV Vareforsikring 1_pager DK DSV Bottled Wine and Beer Clause
Vi har indgået en aftale med WHTS om søfragt fra oversøiske producenter. Kontaktperson: Jacob Brink Kylling, Mail: jbk@whts.dk Mobil: +4546593030 WHTS Foreningen af Danske Vinimportører LCL 2022 WHTS Transportørens ansvar – forsikring LCL sejlplan April – June 2021 – USA LCL sejlplan April – June 2021
Vi fortsætter samarbejdet omkring søfragt fra oversøiske producenter. Kontaktperson: Emil Krøis, Mail: e.krois@jfhillebrand.com Mobil: +4550608821 Hillebrand 2021 Stykgodspriser, Oversø
Kontaktperson: Pia Rosenvinge Skovgaard tlf. 72149564 Mail pia.skovgaard@dssmith.com Der er varslet prisstigninger på bølgepapemballage på 12,6% fra 01-07-2021
DSS Prisliste sortiment Vinimportører Juli 2021
Kontaktperson: Lars Finn Tofte tlf. 53625035 Mail lars@magasin.nu Magasin-Vacuvin-Engros_AW20_DK (1) Vacivin_Brochure_2020